Kamera:
Darius KhondjiHudba:
Daniel LopatinHrají:
Adam Sandler, Lakeith Stanfield, Idina Menzel, Julia Fox, Kevin Garnett, Keith Williams Richards, Eric Bogosian, Judd Hirsch, Tommy Kominik, Pom Klementieff (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Zatímco se mu kupí dluhy a naštvaní výběrčí jsou mu v patách, riskuje tenhle výřečný klenotník z New Yorku všechno a doufá, že se tak udrží nad vodou a naživu. (Netflix)
Videa (3)
Recenze (433)
Mektající niggas, intenzivně mečící Sandler a hustá synťácká hudba, která to všechno nepříjemně přeřvává, že to skoro až působí jako nějaký nepovedený zvukový mix. Jó, musel jsem si zvykat. Originalita se nezapře a Sandler tu po delší době zase pořádně hraje a že mu ten jeho uřvanej žid jde. Jenže ten film je taky dost nepříjemnej, prakticky všichni jsou tam strašně nesympatičtí kreténi (s čímž mám prostě problém) a zhruba v půlce se to táhne jak smrad. Finále ale solidně vygradované, byť docela očekávané. ()
Souhlasím s kolegou Chrustynem. Na film se mě hrozně špatně zvykalo. Bylo to hlasité, zpočátku divná hudba, ale nemůžu tomu upřít skvělý Sandlerův výkon. Minimálně dvě scény jsou absolutně bombasticky napínavé. Nejvíce samozřejmě závěr. Občas jsem se v tom kulometu slov ztrácel a musel se opírat o fakt, že Sandler hraje postavu, která je šíleně závislá na různém šmelinářství. Určitě originální kousek, který vrátil Adama na pozici občas skvěle hrajícího komika. 65% ()
Nejlepší režisérský počin od bratrů Safdiových a nejlepší vážná role Adama Sandlera, který zde padl jako ušitý. Je to hodně uřvaný film, není zde žádná kladná postava, Sandler dlužil snad všude, kde se jen podíval a velmi mě bavil jeho bláznivý hazard. Skvěle se kouká i na Julii Fox, která je pro mne neznámou herečkou, ale při scéně v podvazkách jsem stíral sliny ze stolu. Finále je úderné a nečekané. Bavilo mě to. PS: pobavila scéna s Weekndem.8/10. ()
Je trochu paradoxní, že hyperkinetický pouliční thriller vlastně působí dnes anachronicky, protože vlastně vypráví příběh v kulisách starého New Yorku, jehož podoba se za posledních deset let silně transformovala po vůli životnímu stylu mladých yuppíků, čímž dostal celý ten slavný velkoměstský street-life pěkně na frak. I jako takovou reminiscenci těch časů si můžeme užít hloubku a utlumené barvy pětatřicetimilimetrového filmu v ruce toho nejpovolanějšího, Daria Khondjiho, který desaturoval barvy třeba Městu ztracených dětí či Sedm. Je ironický, že Safdiovic bráchové splňují přesně ty nároky na dravé mladé režisérské duo, ale je tomu tak hlavně proto, jak ignorují formální vývoj v rámci posledních řekněme patnácti let, tedy po širokém nástupu digitálu. ()
Takový ten film na nedělní odpoledne, ke kterému si uděláte kakao a odpočinete si u něj. Tedy pokud jste si jindy na zklidnění zvyklí dávat adrenalinové injekce. Dobrý časy na mě tolik nefungovaly, ale jo, tohle byla velmi sugestivní a intenzivní jízda, která o ničem není, nicméně tep vám zrychlí na 220. ()
Galerie (34)
Zajímavosti (12)
- Když se Howard (Adam Sandler) dohaduje v autě s Demanym (Lakeith Stanfield) o drahý opál, Lakeithovi v autě hraje song „Type of Way“ od Rich Homie Quan. (TheSlezy)
- Celkový počet variací na slovo „fuck“ ve filmu je 408. (MarLin)
- První koncept scénáře byl napsán v roce 2009. (MarLin)
Reklama