Recenze (154)
Plačící muž (2014)
Takový lepší průměr obecně,ale na Koreu lepší...co mě ale na filmech z těchto zemí vadí,je že ty šikmooké herce skoro vůbec nerozeznám od sebe a když jo,tak až na konci filmu...jinak film se pomalu rozjížděl a negradoval až úplně na konci,ale už před koncem a ten se pak utápěl v průměru a v očekávaném konci,protože zabiják měl srdce...
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Na začátku jsem si říkal,že bych byl rád,kdyby to bylo aspoň trošku dobré a ono to bylo víc než dobré,bylo to napínavé a fakt jsem čekal,jak to dopadne...děj,masky a napětí tomu dodaly vše potřebné,je to trošku jiný pohled na Drákulu...a povedený...
Operation Rogue (2014)
Prostě béčkovej film se vším všudy,na který se ale dalo celkem koukat...
Přijde letos Ježíšek? (2013)
Na začátku jsem nevěděl,co od toho filmu mám čeka,ale vyklubal se z toho příjemný film,takový odpočinkový,kde se člověk i zasmál a sledoval kvalitní herecké obsazení a hlavně výkony.Tak akorát ho pustit na zamračené podzimní nedělní odpoledne...
See No Evil 2 (2014)
Tak o dost slabší než první díl.Tady to se moc nepovedlo a vytratilo se napětí a vůbec to bylo dost nezáživné.Nějak chlapec přestal sbírat oči,jen vraždil a takových filmů je tady hodně.Prostě podprůměrný horor,co se snažil vydělat na původním filmu...
Plastic (2014)
Celkem pohodovej film,kterej neurazí,ale ani nenadchne.Je to takovej,jednou vidět a dost.Ze začátku to bylo slabší,ale pak se to slušně rozjelo a než jsem se nadál,byl konec.Za slešnej nápad a provedení 60 % tak akorát...
Bony a klid 2 (2014)
Tento film neměl být vůbec natočen.Děj se rovná nule a snaží se přežít z prvního dílu,ale to se mu nepovedlo ani omylem.Olmer musel spadnout někam na dno,že tohle natočil.Pevně doufám,že nepřijde třetí díl...
Sousedi (2014)
Jedna taková průměrná komedie.Podle ukázek dost dobrá,na kterou jsem se hodně těšil,ale byl jsem dost zklamaný.Zachránil jí celkem vtipný konec.Ano,bylo tam od začátku pár vtipných okamžiků,ale to nestačilo,ještě že film začal trochu "gradovat".Po druhé už bych se na něj ale nepodíval...
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Opět se ukázalo,že pokračování úspěšných filmů až na nějaké výjimky nefunguje.První díl mám moc rád a byl opravdu skvělý,ale tohle opravdu neměli točit.Ano,bylo tam pár dobrých vtipů a frází u kterých jsem se i zasmál,ale to bylo vše.I děj byl takový nemastný neslaný a ani Kája Gott to nezachránil...
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Proti jedničce a dvojce je to jen slabý odvar...není to vyloženě propadák,ale jen nastavovaná kaše,kdy se jde jen po penězích a tento díl mě tedy moc zklamal...nový herce,někteří staří už tam nejsou a stupidita scénáře,to nejde jinak...2 hvězdy...