Poslední recenze (10)
Muži, co zírají na kozy (2009)
Děcka, tohle je ale vážně blbost! Bavila jsem se jen tím, že jsem čekala, co za další hovadinu z koho vypadne. Beze smyslu, celkem zabitý čas, kdy nevěříte vlastním očím a uším. Zábavu si - Bohu díky - představuji trošku jinak. Hvězda za "pobavení" a za obsazení.
Sherlock (2010) (seriál)
Jo! Tak tohle můžu! Zasazení příběhů Sherlocka Holmse do současnosti a úžasné ztvárnění Benedictem "Camembertem". Mám ráda ten prostor, kdy sama můžu uvažovat, jestli je vrahem skutečně "zahradník". První dvě řady se mi zdají opravdu povedené. Hodnotila bych 5*. Na třetí řadě mi bohužel nějak začaly vadit skoky v čase. A třetí díl třetí řady? Kladu si jedinou otázku - PROČ? Bylo nutné takhle přeplácat finále třetí řady? Snad mi vše bude vysvětleno v řadě následující (komentář budu aktualizovat)... Zajímavé komentáře Britrik, Matty.
Robin Hood (2010)
No, a hlavně, že se nám na konec vešla ta dlouhá velká bitka! Asi jsem hodně konzervativní, co se týče zpracování Robinů Hoodů. Tohle mi prostě nesedlo. Kdyby se to jmenovalo jinak, tak snad. A navíc... Russel Crowe je prostě "Gladiátor". Souhlas s komentářem od martinvloren.
Poslední deníček (1)
Nový směr pro nový rok...
Tak jsem se rozhodla, že v novém roce začnu více pracovat na recenzích a že je specifičtěji vyprofiluji. Protože jsem už dnes matkou tří dětí a není mi jedno, jak je vychovávám, chci pomoct nebo třeba jen nakopnout k zamyšlení ostatní rodiče, aby si uvědomili, co svým dětem pouští, i když třeba jen jako "kulisu" ke hraní. Inu těšte se a držte mi palce... Budu zlá ;)