Poslední recenze (11)
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Vyřadit celou zápletku s Rusákama v obchoďáku a dát větší prostor armádě Mozkožrouta (debilní název, ale co), výsledek by stál za víc. Situace, kdy se blíží nepřítel, ale postavy si ještě musí sdělit niterný existenciální problémy a vrhat na sebe vilný pohledy, ... děs. Ale pořád jeden z nejkoukatelnějších seriálů - ***.
Tajemný let (2005)
*SPOILER* Z počátku mě film skutečně oslovil. Téma zoufalé matky, u které se neví, jestli bojuje proti náhodným byrokratickým chybám, kvůli kterým zmizela její dcera ze všech evidencí, nebo proti své vlastní psychice, mi přišlo zajímavé a nevšední. Čekala jsem závěr, kdy se dítě náhodou najde v zapadlé kuchyňce, celé letadlo se jí omluví a přijde nutné americké shledání a happy end, bez kterého by americký film zřejmě ani nešlo natočit. To, co však přišlo, bylo utrpení v podobě přeměny z dramatu na slabý akční snímek plný honiček, bomb a zbraní. Nedomyšlený příběh vykonstruovaný do naprosto praštěných scén. Začátek filmu ****, konec filmu odpad!. Dá se z toho vůbec vytvořit rozumný kompromis? I když je snímek naprosto nevyrovnaný, dávám mu jako celku **.
Sama doma (1998) (pořad)
Nechápu tak nízké hodnocení pořadu. Uznávám, není to zrovna odvaz, ale cílová skupina - ženy na mateřské, si myslím, můžou být spokojeny. Občas se zde ukážou i poměrně známé zdravotnické kapacity a odborníci napříč mnoha obory, že i já, člověk, co kouká na podobný druh pořadu jen proto, že nemůže najít ovladač, s napětím poslouchám. Normálně bych to viděla tak na 2,5*, ale mám pocit, že je potřeba "přitlačit" a za Sama doma trochu postavit.