Recenze (69)
Duna: Část druhá (2024)
Trošku bych brzdil všeobecné nadšení a dávám 4 hvězdy. Chybí mi tam k dokonalosti pár věcí: mírný odklon o knihy, některé zdlouhavé scény (ta ambientnost někdy trochu nudí), konec prostě není dle předlohy a SPOILER výměna vraha hlavní záporné postavy je zásadní... viděl jsem to v kině, v prostorovém 3d zvuku, max kvalitě, ale umím si představit že to lidi kteří neznají knihu může trochu nudit..
Volným pádem (2021)
Takový příjemný studentský film... Hezky vyplnění "covidový čas" pro tvůrce. Ne tohle původně do kin nemohli přece myslet vážně.... Mám rád Štěpána Kozuba, chápu jeho prvotinu, ale film bez herců (až na scénky se Štěpánem, taky dobře zahrál Albert) je špatně. Možná kdyby napsal scénář, dosadil opravdové herce, nechal režírovat třeba Hřebejka - byl by to celkem pěkný nápad. Postavit děj na bývalého loutkového herce (Ferro) je špatně. Tady mělo jít kamarádství stranou.... Jedna hvězda za snahu Štěpána - nechci mu psát z úcty k němu "Odpad"....
Ragnarök – Konec světa - Série 3 (2023) (série)
Jak krásně potopit slibně vyvíjející se seriál? Touto třetí sérií... Velké zklamání...
Ragnarök – Konec světa - Válka skončila (2023) (epizoda)
Jak krásně potopit slibně vyvíjející seriál? Touto třetí sérií... Velké zklamání...
Bod obnovy (2023)
Film v českém kontextu určitě za 5 hvězd. Nerozumím kritice údajně špatného scénáře a dialogů - no, jaký má scénář např. Vesmírná Odyssea? Baví mě názory lidí, kteří hodnotí tento film 2-mi hvězdami, a když se pak podívám do recenzovaných, tak filmy typu Indiana Jones oceňují 3-mi - prostě nepoměr. Proč takto devalvovat kvalitní nadprůměrný český film. Rozhodně stojí za zhlédnutí a především v kině...
Dívka a astronaut (2023) (seriál)
Stav k 9. březnu 2023 - 43 %. Zbytečná devalvace kvalitního seriálu. Chápu, Polsko, to asi pro mnohé není IN, ale co bychom v Česku dali za to, kdyby jsme měli nějaký seriál na Netflixu - a Poláci mají dva (o kterých vím). Určitě doporučuji ke shlédnutí, snad časem půjde hodnocení do červených čísel, zaslouží si to..
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Řeknu to velice jednoduše, protože se tady toho napsalo už spousta. Zaklínače znám od roku 2001, četl jsem ho, poslouchal audioknihy, takže se považuji za skalního fanouška - né rychlokvašku z her poslední doby. Na první sérii jsem se vysloveně těšil, na třetí už se těšit nebudu........ Jedna hvězda za Geralta, druhá za efekty..
Zaklínač - Ztráty (2021) (epizoda)
Jako čtenář trpím dějem... říkám si nejednou, proč, proč tak upravovat děj když knížka je tak skvělá?
Zaklínač - Kaer Morhen (2021) (epizoda)
Už jsem pochopil, že narozdíl od první série je ta druhá opravdu velkým, velkým volným příběhem na téma Zaklínač... je to jiné, a dokonce hodně. Elfí dýchanek v lese jsem nepochopil - uvidíme jestli bude dovysvětlen... za mě naprosto zbytečné..
Zaklínač - Zrnko pravdy (2021) (epizoda)
První díl... uvidíme.. zatím mi ke 4 hvězdám něco chybí...