Recenze (62)
Célina a Julie si vyjely na lodi (1974)
Presne film, pri ktorom sa ludia delia na dva tábory. Ja som v tom, ktorý mu dáva 5.
Krysař (1985)
Ten film je tak nepredstavitelne dobrý, že by sa z toho jeden posral. A to teda nie som ani náhodou žiaden z velkých fanúšikov animovanej tvorby.
Annie Hallová (1977)
Nemám ho rada, ale toto sa mi páčilo.
Brendan a tajemství Kellsu (2009)
Velmi lahký film. Ale krásny.
Jesus Christ Superstar (1973)
Hudba omnoho lepšia ako napríklad v Hair, ale tá zápletka ma úplne pokrytecky odpudzuje.
4 měsíce, 3 týdny a 2 dny (2007)
Všetko na vlne decentnej paranoie. Nesúhlasím však s tým, že by film bol brutálny.
Welcome to the Dollhouse (1995)
Nemám rada filmy, pri ktorých sa ludia za každú cenu musia cítiť trápne alebo pohoršene. Solondz je ale ešte celkom znesitelný.
Love Story (1970)
Ilustrácia... a aká zbytočná!
To (1990) (TV film)
Klauni mi vždy prišli skôr smutní ako strašidelní.
Brouk (2002)
Niekedy celkom šikovne zachytené, ale vačšinou trápne a zdlhave.