Recenze (46)
Paříži, miluji Tě (2006)
Aká pestrá je táto filmová mozaika, taká pestrá je aj úroveň jednotlivých poviedok. Ako celok však pre mňa nepatrí k tým, čo vyšumia dostratena, a preto neváham dať quatre étoiles...
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Nie, nežila som doteraz v jaskyni, a predsa sa stalo, že až teraz som prvýkrát videla toto japonské čudo. Správna hovadina, výborne som sa zabávala. Páčia sa mi súťaže, pri ktorých sa súťažiaci neberú vážne a vidno na nich, ako si to užívajú.
Legenda o létajícím Cypriánovi (2010)
Čo sa týka nedostatkov v príbehu a scenári, súhlasím s predchádzajúcimi komentármi. Aj zvuk mi miestami liezol na nervy, hudba prehlušovala dialógy. Pôvodne som bola rozhodnutá pre priemerné hodnotenie. Po časovom odstupe som si uvedomila, že napriek všetkému sa nemôžem ubrániť, aby sa mi obrazy z filmu nevkrádali do mysle a nezjavovali pred očami. A ak mi nejaký film takto vlezie pod kožu, nejdem pod štyri hviezdy.
Manéž Bolka Polívky (1987) (pořad)
Manéž som odjakživa zbožňovala a keď STV nasadila reprízy, bola som zvedavá, či to čaro rokmi vyprchalo. Nevyprchalo, je tam!
Za mestskými múrmi: Kováč Juraj (2001) (TV film)
Na slovenskú TV rozprávku viac než príjemné spracovanie. Obstojný historický šerm, slušné herecké výkony a konečne nevybrali do úlohy kováča nejaké rachitické tintítko, ale kus chlapa. No ten tajtrlík, čo spieval v hostinci, sa mohol aspoň snažiť predstierať, že hrá na lutne, ignorant jeden.
Pátý element (1997)
Multipass do ríše úchvatného vizuálu, skvelých hereckých výkonov, magickej réžie, labužníckej akcie, super hlášok, perfektnej hudby... a nesmieme zabudnúť na lááásku!
Slavnosti sněženek (1983)
Poetická, srandovná, obyčajne neobyčajná "slepačia polievka pre dušu". Táto klasika priniesla skvelé perly ducha, z ktorých mnohé tu už boli citované, tak len skromne pridám moju najobľúbenejšiu: ZAS BUDE V ÁLEJÍCH NABLITO...
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Väčšinu času som mala pocit, že stojím synovi za chrbtom a pozerám mu cez plece na monitor, keď hrá jednu z tých počítačových hier s úžasnou grafikou. Ale neľutujem.
Dr. House (2004) (seriál)
Stále dokola to isté s malými obmenami a napriek tomu skvelé, vtipné, osviežujúce. Slovenským dabingom som v tomto prípade nadšená. Výber Vladimíra Jedľovského do úlohy dr. Housa = šťastná voľba, jeho výkon je geniálny a navyše tá podoba s hlasom Hugha Laurieho... trefa do čierneho.
Hasiči (2010) (TV film)
Prečo sú dialógy "jak u debilov"? Je to následok príliš otrockého prekladu z češtiny? Alebo scenáristi zabudli nakuknúť na pár dní medzi hasičov? Neviem posúdiť, poznám len slovenskú verziu. Neprirodzené, umelé, fuj. Škoda. Výber hlasov do dabingu radšej nekomentujem.