Oblíbené seriály (10)
Městečko South Park (1997)
Divoký anděl (1998)
Nejlepší telenovela a pro mě osobně jeden z nejkrásnějších seriálů, co jsem kdy viděl, hlavně díky Natalii Oreiro.
Sexuální výchova (2019)
Průměrňákovi (2009)
Ženatý se závazky (1987)
Cosby Show (1984)
Jeden z mých nejoblíbenějších sitcomů.. nejen,že je to opravdu zábavnej seriál,ale takhle nějak si skoro představuju ideální rodinu, myslím, že přesně takhle by se měli chovat rodiče k dětem.
Báječná léta (1988)
Komisař Moulin (1976)
Můj nejoblíbenější detektivní seriál, Moulina jsem měl vždycky moc rád a nikdy jsem si ho nenechal ujít , některý díly jsem viděl i víckrát.. toto je podle mě nejlepší krimi seriál všech dob.
Rozmary lásky (1995)
Tak tenhle seriál jsem miloval, pamatuju si jak ho dávali na Nově a každý odpoledne jsem na na něho koukal a tehdy jsem si moc přál takhle žít v tomhle seriálu, prostě bydlet ve velkým domě s těmahle lidma Na Rozmary lásky jsem nikdy nezapomněl,málokterej seriál jsem měl tak rád jako tento.