Oblíbené seriály (10)
Battlestar Galactica (2004)
Black Books (2000)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Uzavřený případ (2005)
MI5 (2002)
Můj první seriál, který se k postavám choval ošklivě. Seriál, kvůli kterému jsem se naučila anglicky. Srdcová záležitost, která mi to mé pravidelně lámala na kusy. Ale taky asi první seriál, kde jsem nahlas aplaudovala smrti hlavního hrdiny. Co už.
Odbor městské zeleně (2009)
Sedm divů technické civilizace (2003)
Ruku na srdce. Kdo si rád nepobrečí u stavby kanálu.