Poslední recenze (19)
Konference (2022)
Porovnaniu s Konference ve Wannsee sa asi nevyhne, nemá ani prečo, mňa ale bavil menej. Síce len o trochu, ale menej. Spracovanie je fajn, prostredie a arichitektura až mrazivo realistická (strohé, šedé, nanajvýš formálne), v čom je výrazne film iný od svojho predchodcu je vedenie dialogovej linky a samozrejme herecké prevedenie. Tam asi nie je o čom, v Conspiracy sa totiž zišla najvyšia bristká herecká liga a to samozrejme bolo poznať počas celého "posedeníčka". Prekvapivo ale, u Heydricha mi nevoňal ani jeden. Hochmaier je príliš laxný, nevýrazný a hlavne málo autoritatívny, kdežto Branagh je zase príliš žoviálny, v podstate dobrácky šéf, ktorého keď nasereš je zle, ale vlastne sa ani nemusíš báť, lebo ho nikdy ani nenasereš. Keďže dochovaných materiálov o strýcovi Reinhardovi je mnoho, výber kľučovej postavy podcenili obe verzie. Inak oba filmy nadpriemer, pekná rekonštrukcia a za mňa spokojnosť. 85%
Veřejné lži (2019)
Bravúrna práca. Režisérsky skvelá robota s poctivo vymakanou dramaturgiou od začiatku až po koniec. Film ani raz neubral na výkone a bavil viac a viac. Hudba dotvára parádnu thrillerovskú atmosféru a nepustí Vás ani po titulkoch. Ešte to mám v hlave. KK patrí k elite, tu to jasne dokazuje, a po príchode Fiennesa to dostane ďalší rozmer, a to aj napriek tomu, že nemal veľa priestoru. Koniec koncov je to až desivo geniálny herec, aj keby mal dostať len minútu. Pre mňa plná palba.
Zázračná planeta - Série 2 (2016) (série)
Práve som videl to najlepšie čo mi za posledné roky obrazovka ponúkla. Bezkonkurenčne vrchol dokumentárnej tvorby.