Recenze (1 878)
Útěk v řetězech (1958)
(3,5* - mohlo to být delší a míň naivní - i když ten konec je taaak mile smířlivý)
Re-Play (2009) (pořad)
Těžce rádobyhumorná (no v tom si můžou podat ruce) "modernější" Game Page. Tak hlavně, že "každá holka chce hubnout, kdo nechce? Hi hi hi." (to asi kvůli tý kotelně od vysedávání před compem). ... Postupně lepší, ale teď po deseti letech je tam prosim co za mongoly?
Odvaha (1988)
Nekrorealisté, starý dobrý.
Vepři samovraždy (1988)
Nekrorealisté, starý dobrý.
Jaro (1987)
Nekrorealisté, starý dobrý.
Zločin à la Neapol (1979)
(3,5*)
Pasti, pasti, pastičky (1998)
Tyhle kluky můžu s Chytilkou snad vždycky. Příjemný film, který pohladí, ha. Luboš Svoboda (aka Michal) je vážně meganeherec.
Žhavé výstřely 2 (1993)
Uzel.
Občanská výchova (2004)
[Viděno kdysi v těžké pubertě v kině jako uvaděčka (celkem asi 3 a půlkrát) - vše omluveno.]
Smrtící víkend (2001) (TV film)
Tři čtvrtě filmu jsem to měla bez zvuku a klikala na internetech na sprosté věci. Kvůli prdelce Kretschmannovi jsem to nevypla a čekala, až mu ho některá z těch slepic konečně vykouří. A nic. No co se dá dělat, tak jen 1*.