Recenze (258)
Méďa (2012)
Nejdřív jsem chtěl dát tři hvězdičky ale když mě na konci napadlo že pařba s Tedem by nebyla vůbec špatná tak jsem musel přidat ještě jednu.
Ill Manors (2012)
Můj adept na film roku, no pro mě už to vlastně film roku je!
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Není to nejhorší ale hlavně mě zaujal ten námět. Napadá mě spojení s tím naším hrdinou, kalhoty nad kotníky, do ruky sekeru a hurá na ně, proč ne? Když už má i svoje letiště.
ACAB: Všichni policajti jsou parchanti (2012)
Kdo je vlastně ten horší ???
Argo (2012)
Už jsem to tu jednou psal ale musím se opakovat, režie v podání Bena je čím dál lepší.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Důchodová partička lehce ztratila šťávu ale pořád to ještě jde!
Divoši (2012)
Dokonale postavená skládačka, výborní herci, poutavý příběh, kvanta hulení a kaluže krve, vše do sebe skvěle zapadá.
Nedotknutelní (2011)
Zahřeje.
Ranař (2011)
Mám rád hokej + mám rád bitky = mám rád Goon
V temnotě (2011)
Opět jiný úhel pohledu na válku, tentokrát z Polska. Stoji to za to!