Poslední recenze (276)
Kosmonaut z Čech (2024)
Mohl to být dobrý film, ale vesmír sloučit s pavoukem co řeší život kosmonauta mi přijde jako totální utrápená slátanina.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Celkem mě to překvapilo teda. Je to sice taková snaha o napodobení Star Wars, světelný meče, příšery, vesmírný lodě, androidi, ale plný akce a zábavy film splňuje.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Stále není důvod snižovat hodnocení, překvapuje mě, že Indianu umí i v dnešní době perfektně zrealizovat.