Recenze (305)
Dlouhá cesta (2002)
Tento príbeh ma fakt dojal. Pre mňa 80%
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Vizuálna bitka medzi 300 Sparťanov a perským kráľom Xerxesom. Pre mňa 80%
Parfém: Příběh vraha (2006)
Geniálny a naprosto dokonalý Story of a Murderer. Pre mňa 90%
DOA: Na život a na smrt (2006)
Nádherné ženy a bojové umenie. Pre mňa 60%
Voják (2006)
Wrestler John Cena ako akčný hrdina celkom ušiel a na jeho filmový debut to vôbec nebolo zlé. Pre mňa 60%
Uneseni (2006)
Páska vyrieši všetko. Pre mňa 50%
Apocalypto (2006)
Výborný režisérsky počin Mela Gibson o starobylé říši Mayů a muži Jaguáří tlapa, ktorý riskuje všetko pre záchranu svoji rodiny a zasádza jednu z prvých rán, ktorá viedla k zániku tejto starobylé civilizace. Pre mňa 80%
Happy Feet (2006)
Stepujucí tučnáci ako nápadité. Pre mňa 70%
Zombie Apokalypsa (2009)
Francie a zombie film to mi zo začiatku nejako nešlo dokopy, ale nakoniec to nedopadlo najhoršie a dalo sa na to celkom pozerať. Pre mňa 60%
2012 (2009)
Efekty sú určite veľmi oslňujúce a megalománske, ale dej nieje nič moc. Akcia a obsadenie priemerné. Pre mňa 60%