Poslední recenze (9 969)
Smrtící déšť (2023)
Klasicky vystavené katastrofické drama, které se bohužel bere smrtelně vážně a z velké části jde o komorní záležitost, kdy se postavy někde schovávají. Chybí tedy jakékoliv trikové atrakce, námět je dost hloupý na to, aby mohl fungovat jako vážně míněný film a herecky to je jedna velká tragédie. Naprosto zbytečný a velice špatný film.
Ripley (2024) (seriál)
Černobílý trip po krásách Itálie s nenápadným a chladným podvodníkem, který se ničeho neštítí. Vizuálně podmanivá podívaná, která nikam nespěchá a pokud ji divák skutečně podlehne, dostane ojedinělý zážitek s nádhernými obrazy, zaplněnými nezapomenutelnými postavami v čele s panem Ripleyem.
The Antarctic Octopus (2023)
Čínský Asylum se vším všudy. Chobotnice někde na Antarktidě, likviduje partu Číňanů. Po všech směrech mizerné, směšné a neskutečně špatně vypadající. Jako bonus jsou u závěrečných titulků, záběry z natáčení, aby ta celková bizarnost, dostala pomyslnou třešničku na dort.