Recenze (9 969)
Smrtící déšť (2023)
Klasicky vystavené katastrofické drama, které se bohužel bere smrtelně vážně a z velké části jde o komorní záležitost, kdy se postavy někde schovávají. Chybí tedy jakékoliv trikové atrakce, námět je dost hloupý na to, aby mohl fungovat jako vážně míněný film a herecky to je jedna velká tragédie. Naprosto zbytečný a velice špatný film.
Ripley (2024) (seriál)
Černobílý trip po krásách Itálie s nenápadným a chladným podvodníkem, který se ničeho neštítí. Vizuálně podmanivá podívaná, která nikam nespěchá a pokud ji divák skutečně podlehne, dostane ojedinělý zážitek s nádhernými obrazy, zaplněnými nezapomenutelnými postavami v čele s panem Ripleyem.
The Antarctic Octopus (2023)
Čínský Asylum se vším všudy. Chobotnice někde na Antarktidě, likviduje partu Číňanů. Po všech směrech mizerné, směšné a neskutečně špatně vypadající. Jako bonus jsou u závěrečných titulků, záběry z natáčení, aby ta celková bizarnost, dostala pomyslnou třešničku na dort.
Gisaengsu: Deo Geurei (2024) (seriál)
Když to připomene videoherního Residenta, je to fajn i zábavný ale v těch pěti hodinách jsou kila zbytečný vaty.
Armáda pěti mužů (1969)
Zábavný zlodějský western z dob, kdy Bud Spencer ještě plnohodnotně nespolupracoval s Terencem Hillem. Milovníci vláčků si zde užijí.
Kafarnaum (2018)
Otevřený pohled na libanonské slumy a jejich obyvatele v tomto případě se primárně zaměřující na jednu místní a poměry bohužel standardní rodinu. Těžká a bohužel zbytečně zdlouhavá podívaná, která dokáže tématem zaujmout ale jako plnohodnotný film, úplně nefunguje a vznikla tam pouze standardní kritika.
Stovky bobrů (2022)
Na pohled ošklivý ale neskutečně našlapaný film, kombinující éru němých grotesek s tím nejlepším od Looney Tunes v gejzíru naprosto šílených a neutuchajících nápadů. Jediné co výsledné podobě škodí je formát celovečerního filmu, protože tohle je ten typ zábavy, která funguje pouze v malých dávkách a divák se ji rychle přejí.
Fallo! (2003)
Tinto Brass byl dobytek a převedení jeho tajných fantazií do filmů, není bohužel nic hezkého ani vzrušivého.
Létání pro začátečníky (2023)
Pokus o přenesení severského humoru pro západní publikum. Neskutečně nudný a nevtipný film.
Stake Land II: The Stakelander (2016)
Po skvělé a svěží jedničce, výrazný propad a z atmoférického hororu, založeném na postavách, vznikla podprůměrná kombinace Walking dead a třetího Mad Maxe.