Recenze (2 618)
Kajínek (2010)
Dobré to bylo. Kupodivu. Bavilo mě to od začátku do konce, Táňa dobrá, V. Dlouhý odporný ( v tom nejlepším slova smyslu), kamera skvělá, myslím, že se český krimi thriller vydařil. ...a jestli to Kajínek udělal nebo ne, ví asi jen on, takže tohle téma mě nechává naprosto v klidu. Dodatek: viděno a psáno v době, kdy jsme ještě netušili, že mu Eman udělí milost a z Kajdy se stane celebrita.
Černí andělé (2001) (seriál)
Některé díly lepší jiné slabší. Ale vzhledem k tomu, že se realizovali různí režiséři, lze to chápat. Mi osobně dobře padnul díl Azyl. Bára Hrzánová a Vladimír Dlouhý neměli chybu... až mě mrzelo, že jim to nedopadlo. ;-)
Oběti - Hadí tanec (2005) (epizoda)
Při vší úctě, postavu pana Švehlíka bych zabila jistojistě také. Ale mnohem dříve. :-) Obdivuhodný herecký výkon! Dokonce mě sestřelil tak, že když slyším pana Švehlíka dabovat, vždy se mi vybaví Hadí tanec. Cyklus Oběti je povedený, no tento díl nejpůsobivější.
Soukromé pasti (2008) (seriál)
Cyklus se velmi zdařil, soudě i dle bouřlivých diskuzí probíhajících jak na netu, tak v běžném životě. Miroslav Etzler v díle "Tatínkova holčička" mi byl ještě o ždibec odpornější než stokrát prokletý vážený pan Alois Švehlík v Tv filmu Hadí tanec (kde týrá Chýlkovou). A to je co říct. :-)
Zemský ráj to napohled (2009)
Knihy Terezy Boučkové jsou mi sympatické a srozumitelné. Filmy Ireny Pavláskové rovněž. Tragikomický příběh jedné vskutku atraktívní maminky a jejích dvou dospívajících dcer ve složité době 70. let hodnotím kladně. Je mi jedno, zda některé postavy vykreslují nám známé politiky, dramatiky či herce. Je to přece film. V knize Boučkové je psáno, že v ložnici maminky přespal i herec, kterého pár týdnů na to, spatřila na kinoplátně, kterak letí na dělové kouli. A představuji si snad hned někoho konkrétního???! :-) Navíc... nevšední ženy mívají nevšední životy, čili proč ne?
Bobule (2008)
2x jsem to pustila a 2x nedodívala. Cítila jsem se trapně už v prvních minutách... :-( Na 2Bobule se ani nechystám.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Kultovní záležitost! Scénář hodný srovnání s Formanem a Papouškem. Herecké výkony Luďka Soboty, Ondřeje Vetchého, Davida Novotného a dalších nemají chybu. :-) P.S.: Když vidím "fanynku" Táňu Vilhelmovou, s natočenou frizúrou...válím se smíchy. Díl: "Na váhu!" = TOP!
Ženy v pokušení (2010)
Skvělá zábava! Povedený snímek. Shlédli jsem jednoho večera v kruhu přátel a báječně jsme se pobavili. :-) Více takových filmů!
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978) (TV film)
Ne pět, ale šest hvězdiček! :-)
Jak se krotí krokodýli (2006)
Jedna hvězdička... Snad jen z úcty ke starým dobrým filmům Marie Poledňákové. Tahle konina je fakt průser. Nedoporučuji nikomu ani ze zvědavosti.