Poslední recenze (7)
Titanic II (2010)
Tak tuhle hodinu a půl života už mi nikdo nevrátí. Naprosto příšerný, horší filmový zážitek jsem snad nezažila. Koukáno z donucení, jinak bych to po 10 minutách vypnula. 0*
Děti moje (2011)
Nevím, ale mě osobně tento film moc neoslovil. Jediné pozitivum na tomto filmu vidím opět úžasný výkon George Clooneyho (ten byl z celého filmu to nejlepší) a pro mě překvapivě i herečku Shailene Woodley, kterou jsem si doposud ve filmech moc nevšímala, ale tady byla opravdu skvělá. Kamarádka mi o tomto filmu říkala, že u něho asi 3x ronila slzy, nevím jestli je labilní nebo já jsem z kamene, ale na mě prostě nezapůsobil ani tímto směrem, popravdě v půlce filmu jsem se začala i docela nudit. A ještě k tomu nemám ráda Havaj a příšerné havajské košile.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Pro mě naprosto geniální film, nic víc k tomu dodávat ani nebudu, to by bylo naprosto zbytečné. Rozhodně a bez váhání pro mně jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděla.