Recenze (37)
Jak přežít svého muže (2023)
Absolutně nechápu, proč v tom chtěl kdokoliv kromě Jany Bernáškový hrát.
Párty Hárd (2019)
Dvě hvězdičky za Péťovo tátu!
Survivor Česko & Slovensko - Série 1 (2022) (série)
Zdlouhavý, zdlouhavý, zdlouhavý.
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Tak tohle jsem si hodně užila. Sedlo mi to, bavili mě herci, úžasnej soundtrack a fakt mě bavilo, jak je to natočený.
Zlatá maska (2020) (pořad)
Co to, k***a, je??
Poslední semestr (2018)
Ubrala bych hvězdičku (na 3*) za posledních 10 minut, který mě skoro rozervaly (i když se to dalo čekat). Ačkoliv film nenabídl nic zcela originálního, kvůli Deppovu úžasnýmu ztvárnění hlavní role a kvůli takové "jemnosti" od začátku do konce.. musím zůstat u 4*.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Fakt škoda, že z toho člověk cítí, že s použitou hudbou až moc tlačí na pilu. A to mě hodně rušilo.
Česko hledá prezidenta (2018) (pořad)
Naprosto nezvládnutý formát debaty.
Kurt & Courtney (1998)
Dokument, kde se nevyskytuje prakticky ani jedna důvěryhodná osoba. Zvláštní, no.
Pravdivý příběh (2015)
Jako dobrý, herci dobrý, záběry dobrý, ale celej film čekáš na nějakej zvrat, nějakou novinku, něco wow a ono to nepřijde. A pak to skončí. No, škoda.