Oblíbené seriály (6)
Spartakus (2010)
Spartakus: Bohové arény (2011)
Stejně jako první série epická podívaná. Tentokrát sice bez Andyho Whitfielda, ale Gannica byl zahrán přinejmenším výborně a postava Crixe, ta zajišťuje kvalitu. Nechybí ani intriky, které nás zvednou ze židle a vyvolají v nás chuť ovlivnit průběh děje :) U každého asi trochu jinak, ale já bych snad i zabíjel ;) Prostě kdo má rád akci a napětí je tu jedno lahodné sousto...
Útěk z vězení (2005)
Pilíře Země (2010)
Seriál, který člověku nabízí spoustu námětů k přemýšlení a přitom pokoření několika snů, které se jen těžko plnily. Seriál člověku poskytne víc než jen dobrou podívanou, ale i realistický náhled do středověku, kde církev byla na výši a spolčování vyšších vrstev kvůli vlastnímu prospěchu nebyla ojedinělá záležitost. Dechberoucí zápletky se díl od dílu více zamotávají a to je to, co člověka dokáže do podívané absolutně vtáhnout. Osobně jsem zapoměl, že existuje na ovladači také tlačitko stop a celý seriál jsem skoukl dříve než začal :)
Hra o trůny (2011)
Mentalista (2008)
Konečně kriminálka, která se nechová jako rádo by velká, ale pouze jako střídmá a nic nekopírující od svých žánrových kolegů. Prvek který zde oceňuji, je proměnlivost, díky které můžu skouknout i více dílů za sebou a nebudu se nudit. Občas je to sice pohádka, ale u každého dílu se i pobavím, což je vlastnost, kterou u většiny kriminálek nenajdeme. Další plus je postava Ptaricka Janea, kterou Simon Baker stvárnil na jedničku.