Recenze (64)
Koruna (2016) (seriál)
mě se teda barva očí během života nemění... tohle mi fakt vadí...
Přání Ježíškovi (2021)
pardon, ale takhle fakt ne... hvězdičku ode mě dostal pouze Santa
Hypnotizér (2012)
Knihu jsem četla a tak pro mě největší zklamání bylo, že film byl úplně překroucený a neodpovídal jak to v knize skutečně bylo. Cely příběh vyzněl úplně jinak a všechno tajemno, napětí a hrůza byly pryč.
Mlčení jehňátek (1991)
nic moc.. kniha je prostě kniha... četla jsem nejprve knihu a ta byla dokonalá. Čekala jsem od filmu víc a některé věci nebyli přesné jako v knize a pak to vyznělo uplně jinak.. zklamal mě
Rómsky magazín (2010) (pořad)
Tohle mi už přijde opravdu jako vrchol všeho!
Svět podle Garpa (1982)
to je asi špatnej vtip ne? To není vubec podle knihy... jsem hodně zklamaná
Upíří deníky (2009) (seriál)
Mám bohužel deformaci, že jsem jako první četla knižní ságu Upíří deníky, tím pádem jestli zjistila, že seriál se od knížek hodně liší. Jediný co mají společné jsou jména. To je vše. Takže nemůžu hodnotit. Ve fantazii jsem si je nějak stvořila a seriál vše popřel.
Stmívání (2008)
to si ze mě někdo dělá srandu? :D na konci filmu mě napadla jen věta "a to je jako všechno?". Opravdu to je film pro puberťačky. A čekala jsem, že hlavní hrdinka umí aspoň trochu hrát, ale byla furt jen křečovitá, nevěřila jsem jí ani slovo. A ty barvy? Všichni zeleno-bílý... i ten šikmookej byl hodně bledej :D no asi no commnet. A to jsem si myslela jak jsem mladá, asi nejsem :D:D:D
Hra s nevěrou (2005)
Tak tenhle film mě fakt bavil. Rozuzlení jsem takovéhle opravdu nečekala. Celý film jsem byla napjatá jak to tedy bude :) skvělý herci, atmosféra, hudba... co dodat, určitě se na něj znovu podivám
Moje superbejvalka (2006)
Vubec mě tento film neoslovil. Nesympatický herci, teda pro mě. Myšlenka nezajímavá a ani jsem se nezasmála.