Oblíbené filmy (10)
Gallipoli (1981)
Maverick (1994)
Jindřich VIII. (2003)
Skvěle natočené historické drama s jako vždy výborným Rayem Winstonem. Důstojně zahraná role velkého panovníka s jeho klady i zápory. Bála jsem se délky tohoto filmu, ale na jeho konci jsem byla téměr smutná, že spolu se smrtí Jindřicha VIII. končí i tento úžasný snímek.
Tanec s vlky (1990)
Madisonské mosty (1995)
Nevím, jestli mám vyzdvihnout režii Clinta Eastwooda, nebo spíš perfektní herecké výkony obou herců. Samotný závěr plný emocí a citů určitě zasáhne každého z nás.