Recenze (185)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Po druhej casti som si povedal fajn, mozno aj lepsie ako priemerne sci-fi. Aj ked som mal problem s postavou Johna Bradleyho, kt. tu niekto trefne nazval Simon Pegg z wishu :) Nakoniec to do 7. casti bolo tak medzi 3 - 4. imho. Posledna cast bola strasna.
MH370: Ztracené letadlo (2023) (seriál)
Material na jednu cast a oni to natahuju a davaju priestor konspiratorom.
Někdo klepe na dveře (2023)
Smutne, ale prekonal sa, no nie v dobrom. Vzdy sa na jeho film tesim, no tento x som to skoro nedal. Je to dost hlupy film.
Mission: Impossible III (2006)
Pozerat tento film, znamena trpiet.
Koule (1998)
Dlho som nevidel taku... zbytocnost? Do konca som to nevydrzal pozerat. Prislo mi to ako zlatanina.
Wednesday (2022) (seriál)
Co mate vsetci 13?? strasny hype.
Na nože: Glass Onion (2022)
Na noze bolo jeho top vykonom, ktorý uz asi nezopakuje. Ostatne to potvrdzuju aj jeho dalsie filmy. Okolo jednotky to ani nechodilo. To, ze to spravili take cukrikove na slnecnom ostrove s fajn hercami, nezachrani na taku stopaz slaby scenar. Ale je tam mrte odkazov takze....takze aj tak nic.
Bullittův případ (1968)
Vyborni herci, Lalo Schifrin a potom nahanacka. Stale slabe 3, uvidime co prinesie remake od Spielberga.
Médium - Pilot (2022) (epizoda)
Pilot mi prisiel ako zatial to najlepsie co sa od WG natocilo.
Nene (2022)
Utec bolo begginers luck? Chytre a hrave. Jeho 2.film stal za backoru a Nope je pekne nic.