Recenze (185)
610 metrů nad zemí (2022)
Jednoduche, ale fakt efektne!
Zlatokopky (2019)
Film, ktory dosahuje kvality hudby Jlo. Asi pisala aj scenar.
Mořská horečka (2019)
Cakal som viac napätia, ale aj tak to fajn odsypalo. Nastastie film nebol zbytocne natahovany.
Černý telefon (2021)
Tolko nezmyslov a zbytocne nadavajucich deti. Mlaticky len, aby tam boli ehm.. mlaticky.
Počkaj ma v parku (1989) (TV film)
Toto prevedenie vypoveda mnohe o nas Slovakoch.
Prehistorická planeta (2022) (seriál)
v galerii ani jedna fotka z dokumentu, ale 9 stran ksichtov uff
Ticho před bouří (2019)
Tak toto som nevladal dopozerat.
Morbius (2022)
Odisiel som z kina.
Moonfall (2022)
Emmerich sa prekonal! Najdebilnejsi kinofilm aky som videl. Mal by byt v ucebniciach ako odstrasujuci priklad.
Blade Runner: Black Lotus - City of Angels (2021) (epizoda)
Scenár, dialógy na úrovni vyspelého troglodyta.