Recenze (762)
Lítá v tom (2023)
Pohodová komédia, ktorá mne osobne sadla.
Vis a vis (Netflix verze) (2015) (seriál)
Veľmi pritiahnuté za vlasy. Nereálne. A sci-fi to nie je... Hlúpe postavy, hlúpe chovanie všetkých zúčastnených.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Úplné sklamanie. Nechápem tie hodnotenia na Netflixovych skupinách na FB
Perníkový táta - Moucha (2010) (epizoda)
Pravdepodobne najnudnejšia časť perníkovej epopeje.
Nech svět světem (2023)
Ako by som to povedal...? A pritom taková blbost 🤔
Kryptotrumf (2023)
Zábavná blbinka s vymakanými akčnými scénami.
Zabiják (2023)
Úvod rozťahaný, záver graduje, slušná mlátička a uspávajúci happyend.
Villa Lucia (2023)
Bavil som sa,... stojí to za pozretie
Meg 2: Příkop (2023)
Úbohosť nadobudla nový rozmer... Kto toto financuje? Nejaký zhýčkaný milionár, ktorý do vedľajšej úlohy obsadil svoju dcéru? Fuj, to bola chujovina.
Infinity Pool (2023)
Tak toto je iný úlet...ak sa chcete totálne nasrať, je vo filme jedna "dáma", ktorá to zvládne na jednotku s hviezdičkou. Dopozeral som so sebazaprením.