Recenze (1 385)
Úhel pohledu (2008)
Od začátku do konce je divák držen v zajetí napětí. Líbil se mi neotřelý způsob režie, sympatické herecké obsazení. :-)
Pýcha a předsudek (2005)
Při sledování tohoto filmu jsem se cítila jako nactiletá kdy jsem četla romantickou literaturu a nejednou mi slza dojetí ukápla :-) Nádherný, romantický příběh výtečně a citlivě zfilmovaný mě vrátil do mých dívčích let. Úžasná Keira a dokonalý Matthew :-)
Krasavec Beauty (1994)
Krásný a dojemný příběh o životě jednoho koně od jeho narození. Moc pěkně natočený, jakože ho vypravi on sám, své myšlenky. Hodnotím plným počtem, zaslouží si pozornost a určitě doporučuji. :-)
Zásnuby v hlubinách oceánu (2010) (TV film)
Velmi zajímavě natočený dokument .... Nejbizardnejsi pro mne byl kanibalismus ještě nenarozenych žraloků, kteří požíraji sami sebe ještě v matčinem břiše až zbyde jen jeden ... Nebo lachtani jsou chudáci po 14 dnech pářeni úplně vyplivnuti ze stresu, aby stihli se spojit s každou samicí ve svém asi dvacetičlenném harému samic. Nechtěla bych být ani velrybou a ještě k tomu samcem, kteří, když mezi sebou bojují o samici, tak se jeden druhého snaží zbavit ránou ocasu do přirození toho druhého... to musí asi hodně bolet. Hodnotím 3,5 hvězdičkami :-)
Zámek v Čechách (1993) (TV film)
Skvělé herecké koncerty Jiřinky Jiráskové, Karla Heřmánka i ostatních, poutavý děj noblesni výchovy starých časů, drama tehdejší doby mě velice zaujalo a hodnotím plným počtem hvězdiček a není to jen z nezměrné úcty k Dámě našeho hereckého Českého nebe, která dnešního dne ukončila svou životní pouť .....
Definice lásky (2012) (TV film)
Autor podle mne výborně vystihl jednotlivé povahy všech zúčastněných postav. Jejich psychiku a chování v různých životních situacích. Úžasně to všichni zahráli, proto hodnotim tento nespravedlivě podhodnoceny film svými 4 hvězdičkami.
Kontakt (1997)
Tak jsem si říkala jak bude tenhle sci-fi příběh vypadat, ale byla jsem příjemně překvapena plynulosti děje, zajímavým scénářem a úžasným hereckým výkonem Jodie Foster :-) Film mě upoutal a ode mě si zaslouží plný počet hvězdiček.
Osm statečných (2006)
To byla ..... nádhera .... Mé romantické srdce zaplesalo. :-)
O pokladech (2012) (TV film)
Určitě to není nic z čeho bych si údivem sedla na zadek. Děj je sice neokoukaný, ale přesto mě nijak nenadchl a ani hvězdné obsazení to moc nezachránilo. Ale dalo se na to koukat, nepřepla jsem na jiný program, celkem občas vtipné momenty, výborná hudba díky Čechomoru a tak této pohádce udělují své tři hvězdičky :-)
Kočičí princ (1978)
Další pohádka mého dětství a i bez monstroznich trikovych efektů, se dá vytvořit nádherný pohádkový příběh plný dobrodružství :-)