Oblíbené filmy (9)
Král tančí (2000)
Poprvé jsem tento film viděla ještě jako školou povinná ve zlatém fondu v kině ( v rámci povinného vzdělávání v hodinách estetiky). Ještě před začátkem filmu mně to přišla jako naprostá ztráta času avšak již po pár minutách mě film uchvátil a s napětím jsem hltala všechno co vidím , co slyším. Pro mě jeden z nejlepších audiovizuálních zážitků který jsem kdy s filmem měla. Kostýmy, kamera ( Gérard Simon) a hudba ve mě zanechala hlubokou stopu. Konečně jeden z mála filmů který poukazuje na pravdivost té doby (situačně) a naprosto bez ostychu.
Osvícení (1980)
Tanec v temnotách (2000)
Braindead - Živí mrtví (1992)
Annie Hallová (1977)
Naprosto báječná romantická komedie. Dobrý příklad toho jak z jednoduchého námětu jde udělat krásně " složitý " film, ale tak aby byl pochopen a každý si v něm našel to svoje, třeba i zajímavé rady do života od psychologa Woodyho. Scénář který obsahuje neobyčejně vtipné dialogy
Spalovač mrtvol (1968)
Kamera a střih .. v Čechách a na Slovensku nemá konkurenci.
Vzpomínky na lásku (2004)
Modrý samet (1986)
Atmosféra je zvrácená a sexy, nejhorší kombinace kterou nejde dostat z hlavy :).. a při tom je to tak geniálně přímočaré. Fascinuje mě to