Poslední recenze (161)
Ex Machina (2014)
Skvělý film. Složka psycho-dramatu je tu zastoupena více jako složka scifi, což mi nevadilo, naopak. Zároveň herecké výkony Isaaca a Vikander jsou supr, ať se snažím sebevíc Gleeson u mě neboduje, někteří "ňoumové" jsou fajn, ale tento ne. Po příchodu z kina jsem tomu napálil plný počet bodů, z odstupem pár hodin jednu ubírám. Pořád se jedná o velmi kvalitní scifárnů s naprosto parádním vizuálem, avšak jak se tu již píše - není to až tak sofistikované, jak se to tváří.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Vaugnovi se to povedlo zase. Stejně jako u Kick Ass jsem po traileru neměl jakoukoliv chuť film vidět. Nevěděl jsem, že film dělal Vaughn a jen jsem si říkal, proč se Colin a jiné hvězdy upsaly do takového prostoduchého typického dnešního akčňaku. A stejně jako u Kick Ass jsem se mýlil. Přítelkyně mě naštěstí vytáhla do kina a bylo to naprosto super. Skvělá zábava a jeden fór za druhým. Krásně odlehčeno. Díky.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Překvapení roku? Od filmu jsem očekával maximálně to, že to bude další bezduchá kravina. A ono ne, tento snímek předčil řadu jiných, které se tvářily daleko více seriozně. Ano je zde pár přešlapů(především konec), ale jako celek má film dobrý drift. Za 4 hvězdy potom i díky Luku Evansovi, ten se dere na herecké výsluní ani ne kroky, jako spíše skoky.
Poslední deníček (4)
Nový Batman v dohlednu
A je jím - Ben (Bruce)