Recenze (95)
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Tak tohle pokračování je svým způsobem jiné než jednička, je tu víc vtipu, narážek a tak nějak více Roberta Downeyho, což je ovšem moc dobře, když to takhle bude pokračovat dál vůbec se zlobit nebudu :)
Iron Man 2 (2010)
Tak tomuto se říká povedenej kousek :) pro mě úžasné pokračování a Tony Stark absolutní špička.
Captain America: První Avenger (2011)
Promiňte, ale to snad nemůžete ani myslet vážně? Jedině kdy Kapitána Ameriku "jakž takž" snesu jsou Avengers, kde se film netočí jen kolem něj a jsou tam naštěstí mnohem propracovanější a charakternější postavy než ta jeho. Možná byla chyba, že jsem napřed viděla Avengers a teprve po sléze kapitána Ameriku, ale asi jsem věděla proč jsem tuto jedinou Marvelovku z "fáze 1" pro Avengers vynechala...Možná to není tak objektivní názor, jak jsem ze začátku zamýšlela, ale prostě mi kapitán Amerika nesedl, ať už svým "humorem" nebo jeho přehnanou obětavostí a horlivostí.
Ďábel nosí Pradu (2006)
Nejvíce se pozastavuji nad tím, jak reálné ( v dnešní době ) je to, že lidé ( nejenom ženy ) dávají přednost kariéře před osobním životem. V tomto filmu bylo jasně ukázané, čeho všeho jsou lidé schopni se vzdát, jen pro kariéru a peníze. Ve svém žánru je tento film nadprůměrný k tomu dopomohlo hvězdné obsazení a dobré herecké výkony. Pro mě však tento žánr zapovězený.
G. I. Joe (2009)
Mě se ten film prostě líbil, tak nějak mi to i trochu připomíná Avengers, nemůžu si pomoct, sice tomu něco málo k dokonalosti chybělo ale i tak...palec nahoru ;)
Ocelová pěst (2011)
Dokonalý film, až na jednu malou drobnůstku, až moc se tam řeší rodinné vztahy...Nevím možná proto si u mě tento film nezasloužil 100% ale i tak se určitě jedná o velmi dobře zpracovaný film se skvělými hereckými výkony, filmovými efekty a trošku slabším scénářem, to vše ale vynahrazuje celkový filmový dojem, který aspoň pro mě byl velmi dobrý...
Princ z Persie: Písky času (2010)
Pro mě je tento film srdeční záležitost, protože díky tomuto film jsem propadla filmům naplno. Prostě nemůžu jinak, Jake i Gemma jsou tahouni celého filmu. Pro mě je to filmový skvost a je mi jedno, jestli to někdo považuje jenom za "pohádku".
Iron Man (2008)
Nebýt Robert Downey tak by tento film zaručeně nebyl tak dobrý, jako je s ním. Je pro tuto roli jako stvořený ovšem více se mi líbí druhé pokračovaní....ale i tak **** si rozhodně zaslouží :)
X-Men: První třída (2011)
Wow, tak tento film je úplně excelentní, né každé pokračování se dočká takového úspěchu. Pro mě je x-men: první třída jednoznačně nejlepším filmem z celé této série, herecké výkony, filmové efekty a scénář...to všechno je absolutně špičkové....
Hunger Games (2012)
Bohužel musím uznat že knížka byla daleko víc epická, nevím jak jinak to vyjádřit. Prostě a jednoduše řečeno i v tomto případě je kniha lepší než film... Ale úžasné herecké výkony a efekty ...jestli budou v podobném stylu natočeny i další dvě pokračování nebudu se zlobit.....:)