Recenze (3 330)
Už je tady zas (2015)
Nigga nigga, tote hund.
O kuřatech a lidech (2015)
Ten, kdo tohle vymyslel a napsal se musel teda pořádně sjet. Totální psycho.
Narcos (2015) (seriál)
Výborné!!
Jak přežít single (2016)
Skvělá komedie, hlavně díky Rebel Wilson.
Červený pavouk (2015)
Opět skvělý výtvor. Člověk musí přemýšlet, aby to celé pochopil a vžil se do role hlavního hrdiny. Podle mě silně podceněnné zde na čsfd.
Brooklyn (2015)
Velmi příjemná romanťárna. Taková opravdová a realistická.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Ze začátku to vypadalo zajímavě, ale pak se to zvrtlo v opravdovou kravinu.
Kolonie (2015)
Příběh o nevykonané spravedlnosti a pravé lásce.
LSD made in ČSSR (2015) (TV film)
Skvělá ukázka toho, jak drogy působí na každého jinak. Navíc celkem překvapení, že jsme byli takový mistři v pokusech s LSD. A Milošek aby někde nechyběl, žejo.
Leviatan (2014)
Všude a pořád jen vodka a cigára.