Recenze (3 330)
Okupace (2021)
Tak tohle se moc nepovedlo. Škoda.
Ovečka Shaun: Vánoční příběh (2021)
Příjemný vánoční mini příběh.
Robin není myš (2021)
Příjemná, krátká pohádka.
Chyby (2021)
Zajímavý a hodně povedený snímek ze života mnoha českých dívek.
Rozbitý robot Ron (2021)
Moc hezký animák, který má dokonce i nějaký význam.
Jako kůl v plotě (2021)
Vánoční gay lovestory, která je jinak ale velmi klasická.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 5 (2021) (série)
Opět naprosto skvělá podívaná plná všeho!
Poslední souboj (2021)
Tohle vážně není můj šálek kávy. Ale pokud máte rádi 14. století, rytíře a tak, tak vás to bude asi bavit.
Simpsonovi a plusročí (2021)
Reklama, ze které mám trošičku anxiety.
Klan Gucci (2021)
Čekala jsem něco víc. Což už tak bývá, když máte vysoká očekávání. Přišlo mi to málo procítěné a extrémně málo italské. Celou dobu převládala americká atmosféra, což mi asi zkazilo celý zážitek.