Recenze (1 116)
Kinobox (1993) (pořad)
Dřív studnice informací o tuzemské a světové kinematografii. Dnes zbytečnost. Se Čtvrtníčkem to kleslo na úplný dno.
Pepsi, tak co bude s tou stíhačkou? (2022) (seriál)
Dokument o tom, jak si typek z JůEsEj koupil body, za který měl dostat stíhačku, nedostal ji a ani nikdy nedostane. Že jsou Američani tupí je jedna věc (z obou stran, 1) jak debilní musí člověk být aby si myslel že dostane stíhačku a 2) jak debilní musí PR tým Pepsi být, aby nedal do reklamy upozornění?), ale že se někdo pustí do boje proti takové frančíze jako je Pepsi, je už do nebe volající. Do toho to Netflix pojal po svém, s humorem jeho vlastním. Jediné, co se z toho divák dozví je, že jsou lidi kurvy. Ale to už pozorný dívák dávno ví a proto to nehodnotí lépe než 3* a.k.a 50%
Pekelná díra (2022)
Průměrná detektivka, podprůměrný horor z prostředí kláštera. Atmosféra kolísala a moderní AAA look tomu naopak uškodil, víc by tomu sednul retro filtr právě 70s let s občasnou vadou obrazu. Kulisy ale byly top, protože samotný Polsko vypadá z půlky jak ze sedmdesátek. Konec byl takovej poloviční, napůl fajn (všichni do kříže a vzhůru nohama) a napůl hroznej hnůj (efekty a nedotaženost story). Satan vypadal celkem přijatelně. Škoda promrhaného potenciálu a atmosféry. Jméno růže pořád vede. 3* a.k.a 55%
Co děláme v temnotách - Série 4 (2022) (série)
Colin si krade celou sérii pro sebe a Laszlo je o něco lidštější, zbytek postav je stejně tupá a protivná jako v předchozích sériích. Horší série, ale za mně s více světlými momenty. 3* a.k.a 60%
Na západní frontě klid (2022)
Hezky natočený, vynikající soundtrack a to je vše. Válečné pozlátko na mě absolutně nezapůsobilo a víc jsem se nudil než bavil. Na knihu se to nechytá. 2* a.k.a 40%
Athena (2022)
Moc hezky natočený. Ale to je tak vše. 3* a.k.a 55%
28 dní děsu (2022) (pořad)
To se zase sešla pěkná banda píčusů. Naprostý dno televizní zábavy. Zlatej Soukup. Odpad
Vlkodlak: Noční lovec (2022) (TV film)
Na pět je to moc, na tři je to málo. Zajimavý projekt MCU, kde sedla stopáž i nápad, taková malá Lovecraftovská povídka jakoby. Rád bych ještě ústřední dvojici viděl pohromadě, hlavně teda Man-Thing. Takovej trochu retardovanej Cthulhu. 4* a.k.a 75%
Deadstream (2022)
Tohle bylo celkem fajn překvapení, nápaditě využitej formát FF horroru, to mám rád, POV a záběry monitorů. Tady se do toho připojil i humor, ten mi ale zrovna nesedl. Potenciál to mělo. 3* a.k.a 58%
Král Staten Islandu (2020)
Nemám rád Peta Davidsona, ani jeho styl humoru. Tady jsem si k němu nějak našel cestu a nesral mě tolik. Celkově to mělo fajnovej casting a feel good vibes, jak by řekli mladí dnes. Navíc je to semi biografický, za to je ta čtvrtá. 4* a.k.a 75%