Recenze (106)
Boží mlýny - Provaz (2021) (epizoda)
Lehce absurdni, ale inspirovane realitou. Fajn nedelni oddechovka ;-)
Španělská chřipka (2021) (TV film)
Nesmírně zajímavý dokument s přesahem do dnešních dnů.
Vykopávky (2021)
Filmy tohoto typu mam moc rad. Zajimavy pribeh inspirovany skutecnou udalosti v kombinaci s vybornymi herci a perfektni hudbou. Snad jen o neco kratsi stopaz by neskodila, ale jinak vyborne.
Hlava Medúzy - Smrt na zámku (2021) (epizoda)
"Franta byl bedna, chodil do knihovny.". 🤦♂️
Kursk (2018)
Mimoradne silny pribeh. Naprosto zbytecna smrt namorniku, kteri meli sanci prezit. Diky slendrianu, zastaralemu vybaveni a neochote prijmout vcas nabizenou mezinarodni pomoc se ruska admiralita zdiskreditovala a bohuzel na jejich smrti nese znacny dil viny. Bohuzel stat se to dnes, asi by to nedopadlo o moc lepe :-(
Chata na prodej (2018)
Zajimavy namet z ktereho se ale dalo vytezit vic. Skoda :-( Nejpozoruhodnensi byla role dedecka v podani Jana Kacera.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Ach jo...takova skoda nevyuzite sance. Pritom prvni pulka byla celkem slusna jizda pripominajici puvodni sextalogii. Proto taky davam tri hvezdy. Proc se tvurci rozhodli v te druhe udelat z filmu totalni ho*adinu, fakt nechapu. Tech zkratek, nesmyslu a patosu bylo zkratka moc. P.S. Doufam, ze "vy vite kdo" zemrel naposledy ;-)
Bright (2017)
Hodne podobny namet jako norsky serial Zpritomneli od konkurencni HBO. Kazdopadne dej ma spad a po uvodni predstavovaci sekvenci se rozjede a nezastavi. Za me slusny nadprumer.
Hra o trůny - Série 8 (2019) (série)
Uprimne receno, on nekdo po tom vsem, co knihy a pak i serial prinesl, vazne cekal happy end? :-) Ale no tak, za me paradni ukonceni serialu...at si z toho kazdy vezme co chce...vyhrat ano, ale ne za kazdou cenu :-/
Rašín (2018) (TV film)
Precizně natočený film, který si hlídal hlavně historickou přesnost. Od diváka se předpokládala jistá dávka elementárních znalostí a historických souvislostí. Bohužel to pro někoho mohlo být na úkor "zabávnosti" a z toho pak vznikají komentáře typu: "Je to nuda!" Za mě ale poctivých 75%.