Recenze (228)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
OK, stojí to spíš na vizuálu, scénář jw na štíru, některé herecké jsou dost slabé, ale odpad může dát jen odpadní člověk. Dá se to v klidu ukoukat, i když si to znovu asi nepustím. Ale jeden večer to v klidu zabavilo.
One Piece (2023) (seriál)
Tvůrcům se podařil malý zázrak: uspokojili přísné fanoušky mangy či anime (drtivou většinu z nich, těch normálních) a zároveň vytvořili produkt, který zákonitě musí bavit i úplné nováčky, kteří příliš vnitřně nezestárli. Ten duch, který ze seriálu sálá, je dost unikátní, aspoň pro mě. Já se tak neskutečně bavil, kluk ve mně si rochnil. Je v tom velký srdce a vím, že trojí zhlédnutí zdaleka nestačilo. Za mě plný počet bodů. Takhle má podle mě vypadat kvalitně podaná zábava. Moje podrobná recenze zde.
Nimona (2023)
Animák roku. Vizuálně strašně atraktivní, cyberpunk a středověk, poselství, humor. Pohltilo mě to. Kdo tomu sníží známku jen kvůli LGBT motivu, tak je stejný primitiv jako odpadáři a vůbec nepochopil, že je to myšlenkově celý o tomhle. Už se s tím smiřte, boha jeho, fňukny trapný, ufňukaný.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Proti jedničce mnohem slabší, skoro jsem se nezasmál.
Párty Hárd (2019)
To je tak nádherně infantilní, debilní a pubertální...
The Last of Us - Napospas (2023) (epizoda)
Podobné díly, u kterých primitivní plebs píše, jaká to byla nuda, protože neměl tuny zombíků a akce, jsou právě tím nejlepším na celém seriálu. Třetí díl to nepřekoná. Ale budování světa, vztahů, emocí, to je to, co dělá ten příběh a seriál samotný výjimečným. Ale stejně si myslím, že nevyzrálí, mentálně zaostalí by neměli mít právo používat internet. ;-)
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Cokoli pod pět hvězdiček je neporozumění čisté filmové poezii a těžká a zcela primitivní homofobie. Tenhle díl je naprostý skvost, unikát, do takového seriálu samozřejmě patří.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
První díl je naprostá dokonalost, z dalších dvou se vyloženě už poděláte, jsou ještě lepší. Psychor a korbitch22 jsou mentálně retardovaní primitivové. Bella je castingový majstrštyk.
Kaleidoskop (2023) (seriál)
Dobří herci, ale špatně vymyšlené. Vzít si do týmu nebezpečného psychopata, to vždy zavání průšvihem. Sledování v libovolném pořadí je jen marketing.
Imawa no kuni no Alice - Season 1 (2020) (série)
Asi je to moje chyba, ale já jsem na to asijské fnukání a iracionální rozebírání cítů už vyloženě alergický. Stačilo by dvacet minut sestřihu her, víc není třeba vidět. 55 %.