Oblíbené filmy (10)
Naušika z Větrného údolí (1984)
Úžasný! Strhující film ve kterém jsem shlédla vlastně reálnou situaci Země. Obklopují nás všemožné hrozby, ale omezení lidé bojují mezi sebou. Ty pocity beznaděje a zklamání.. i přes to, že je to jen animovaný film. Škoda, že nemáme nějakou takovou hrdinku, která by i nás zachránila :D
Pýcha a předsudek (2005)
Píseň moře (2014)
"Come away, O human child! To the waters and the wild. With a faery, hand in hand. For the world's more full of weeping than you can understand."...
Kubo a kouzelný meč (2016)
Z této pohádky mám opravdu radost. Skoro jsem učůrávala blahem. Nádherná animace, hudba, jednoduchý poutavý příběh. Prostě skvost! Proč ale ten chybný, zavádějící český název?? Ty dvě struny jsou podstatou této pohádky, ne meč.
Hříšný tanec (1987)
Tři blízcí neznámí (2018)
Avatar (2009)
Divotvůrkyně (1962)
La La Land (2016)
Na poprvé mě to nezaujalo. Líbila se mi akorát píseň o tetičce, co skočila do Seiny. A dál nic. Konec mě dostal. Nevěděla jsem, zda to dopadlo dobře či špatně. Nenadchne...neurazí...Překvapivě ale, jsem si broukala melodie z filmu několik týdnů. Po asi dvou měsících jsem se k filmu vrátila. Spíš náhodou. A moc jsem si ho užila. Asi, že už jsem čekala náladu a tempo, užívala jsem si kameru a střih, a u hudby jsem se už totálně rozplývala. Na počest všech bývalých lásek, které z nějakého důvodu odešli a na co by kdyby..