Recenze (263)
Rodinné záležitosti (2013) (seriál)
Primitívne záležitosti od primitívnych ľudí pre primitívnych divákov
Bony a klid 2 (2014)
Jednotka bola vo svojej dobe originálna,preto zaujímavá,toto pokračovanie ktoré sa snaží upliesť z hovna bič je zbytočné a hlúpe
Ranhojič (2013)
Na Nemeckú kinematografiu som v podstate averzný,ale musím uznať že tento snímok sa im vydaril. Príbeh má svoje muchy(viz. komentár od Malarkey) ,ale ako celok OK
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Veľmi nevydarený Švédsky Forrest Gump
Hvězdy nám nepřály (2014)
Tieto filmy v ktorých ide primárne o znásilňovanie (po)citov,neznášam
Godzilla (2014)
Táto chujovina ohúri snáď len malé deti
Hoď svišťom (2011) (seriál)
Uvedomujem si že je to chujovina až bičom plieska,ale za to že mi Polniška s Maštalíarom občas zapríčinili úsmev na tvári,dávam jednu hviezdu(10%)
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Už dávno som sa tak dobre nepobavil,film prekipuje satirou a výbornými hláškami
Fair Play (2014)
HBO sa veľmi rada podieľa na produkcii filmov v ktorých sa poukazuje na to aké boli komunisti strašné kurvy a aký je kapitalizmus "spravodlivý",happy a cool. Čo sa týka anabolík,bolo dosť športovcov ktorým podávali anaboliká nevedomky(napr. Ota Zaremba),no bolo viac tých ktorý ich brali vedome a radi.V súčasnosti 99.9% vrcholových športovcov fičí na anabolikách a nikomu to nevadí,veď máme demokraciu,nie?!) .Zbytočná TV inscenácia
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Tak toto bola silná káva(skôr magorák)!,vedľa tejto nevtipnej a trápnej chujoviny sú aj Troškove kokotiny(kameňáky a blbovresky) veledielom. Polívku mám rád,ale za túto pičovinu by zaslúžil nakopať do riti ako aj všetkých ostatných ktorí sa na tom podieľali