Poslední recenze (17)
V síti (2020)
Jeden z nejdůležitějších dokumentů, který byl kdy v ČR natočen. Myslím, že by měl naprosto každý tento film vidět. Jsou zde chvíle, kdy už doufám že to skončí ale ne proto, že je film špatný, ale protože je to opravdu hnus, co jsou dnes lidé schopni provádět. Je zde zhnusení, smích, čistá radost. Pan Klusák překonal sám sebe a odteď jej opravdu uznávám, jako jednoho z největších současných českých tvůrců.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Na Star Wars jsem vyrostl a miluju každý díl původní ságy a z prequelů i ta Skrytá hrozba se dá. Nicméně celá nová trilogie na mě působí jako špatný vtip. Možná půjdu proti proudu ale Rian Johnson udělal fantastické Star Wars. To naopak J.J. byl až moc ustrašený ságu někam posunout. Poslední díl Vzestup Skywalkera je jeden z nejzbytečnějších filmů co jsem kdy viděl. Vlastně odepsal celou novou trilogii. Příběh z předalké galaxie skončil stejně jako v Návratu Jediho, ale tentokrát to ve mě nenechalo jedinou emoci. Odpad nedávám jen proto, že se jedná pořád o kvalitní filmové řemeslo v podobě zvuku, střihu, efektů apod.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Párkrát jsem se opravdu skutečně zasmál ale většina vtípků působí spíše trapně. Přebarvená, nudná a bez jakéhokoliv smyslu blbost. Absolutně nechápu jak může taková stupidita mít takové hodnocení zde. To už se dnes nemusí dělat film pořádně, že stačí natočit toto k tak vysokému hodnocení a návštěvnostem?