Oblíbené filmy (7)
Dům u jezera (2006)
Raubíř Ralf (2012)
Pro nás, co jsme se přes PMD, různé Didaktiky, 286ky postupně propracovávali k prvním Pentium, naprostá srdcovka. No a když připočtu celkem více než 50 shlédnutí (díky závislosti 2letého synka), nezbývá, než přidělit 5*. Ale 6 by se taky vešlo :)
Jak vycvičit draka (2010)
Jistě jeden z nejlepších animáků, co jsem letos viděl (a že jsem ho viděl minimálně 50-krát). Ani klasické pohádkové klišé o naprostém zoufalci, který se na konci stává hrdinou, nijak nediskvalifikuje tento krásny počin Dreamworksu a prostě takhle má vypadat příběh pohádky, jednoduchý a předvidatelný. Konečně to není jenom o Pixaru, animace je prostě špičková. Těch několik komentářů se 3* ignoruju, jistě se koukali na zcela jiný snímek (tipuju Pokémona :)