Oblíbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Kriminálka Miami (2002)
Hvězdná brána (1997)
Námořní vyšetřovací služba (2003)
M*A*S*H (1972)
Dva a půl chlapa (2003)
Tak skvělá parta co začínala měla pokračovat dál a dál. Charlie, Alan, Jack, jinak bych neměl co dodat, ale až nastoupil Ashton Kutcher, tak mě seriál přestal bavit. Tento seriál budu hodnotit než odešel Charlie Sheen, takže za 5.hvězdiček, ale kdybych měl hodnotit od doby jak nastoupil Kutcher tak to jsou 3.hvězdičky.