Poslední recenze (105)
Gueules noires (2023)
Spíš dobrodružné tajemno než horor ale to snímku nijak neubírá na atraktivitě. Samozřejmě pokud máte rádi naháněčky a trocha těch stísněných prostor. Nedá nevzpomenout na výborný The Descent ale ten je napřed o dvě délky. To však neznamená, že by jste si tuhle francouzkou polívku, byť malinko naředěnou, nemohli vychutnat.
Neviditelné zlo (2024)
Ženská hororová týmovka, která strčí hravě do kapsy The Marvels a Madame Web... Ne, teď vážně i když od pojmu ženská hororová týmovka nejsme daleko. Schovává se za ní víceméně průměrný horor o dětské fantasii, který ale absolutně neurazí. V záplavě hororů z poslední doby, vlastně docela povedená jednohubka s docela zajímavým námětem. Škoda že říše fantasie nedostala víc prostoru. 60%
Stopmotion (2023)
Vlatně docela nuda. Pro fanoušky Jana Švankmajera asi ne ale pro mě chvílema byla. Posledních 15 minut mne donutilo přemýšlet nad třetí hvězdou, kvůli docela povedenému gore ale ani to nestačilo. Určeno pro skalní fanoušky Hermíny Týrlové, Jana Švankmajera a Franze Kafky...