Recenze (752)
Trojitý kříž (1966)
Povedene valecne spionazni dobrodruzstvi se silnou atmosferou, krasnou Romi a az elegantnimi vysirkami...
Zájezd (1998)
Sympaticky morbidni a cerne, roztomile usmevne a bizarni po japonsku, sebevrazedna cestovka je proste zabavne tema...
Stará puška (1975)
Msta chutna sladce, zvlast kdyz v ni hraje Noiret...
Maigret klade past (1958)
Poctiva staromilska (v nejlepsim slova smyslu) kriminalka s Gabinem, fajn zapletkou a "charismatickym" vrahem..
Low Winter Sun (2013) (seriál)
Temne, syrove a velmi dobre zahrane. Predlohu jsem nevidel, ale intenzivni herecka souhra Marka Stronga a Lennieho Jamese slibuje poradnou jizdu. Pilot spise naznacil, ze o kostlivce strasici mnohe zkorumpovane poldy tu nebude nouze. Ted uz se propletenec zacina rozkryvat, pricemz mnohe souvislosti s prvni a pro vyvoj i zapletku zcela zasadni scenou se dozvidame zpetne pomoci flashbacku. Je zde velmi dobre zachycena casta beznadej a depresivni naboj policejni prace, ktery cloveka zrejme hodne poznamena, rozemele a nekdy i zlomi. Atmosfera je plna neklidu a vy jen cekate, kdy jedna z hlavnich postav exploduje a vsechno to skonci jeste vetsim pruserem. Herecky vykon Marka Stronga ve finalnim dvojdile patri k tomu nej, co jsem za poslendi dobu videl.
Vraždy na domácí frontě (2013) (TV film)
Vtipne, zabavne a tak akorat svizne. Mlady patolog s lehce Holmesovskymi dedukcemi a jeho okouzlujici asistentka rozkryvaji serii vrazd, ktera ma prekavipvy podtext. Zasazeno do valecneho obdobi, pricemz je zde zjevny pokus o temne barvity vizual. Z meho pohledu by teto dvojdilne miniserii prospelo o trochu vice napeti. To sice vynahrazuji smypaticke postavy a humorny scenar, ale i tak...
Complicit (2012)
Velmi fajn a citlive zpracovani pribehu ze sveta tajnych sluzeb a islamskeho terorismu. Zameruje se na otazku moralniho dilema, zda lze pouzivat v ramci prevence mozne tragedie vyslechovych metod muceni a zdali jeho vysledkum lze vubec verit. UK tvorba opet rulez., prestoze tento film asi trosku nezaslouzene upadne v zapomneni...
Sama doma (1998) (pořad)
Nejvetší TV hardcore hned po Teletubbies...
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem! Řidiči odjeď tím autobusem!
Vraždy na Shetlandech (2013) (seriál)
Velmi temne, velmi mrazive aneb vase historie vas vetsinou nakonec dozene. Ctvrta sezona patri mezi absolutni top zanru. Herecky precizni, krasne scenerie jako bonus...