Poslední recenze (14)
Tlouštík z Beverly Hills (1997)
Fajn komedie a jeden z těch filmů, u kterých člověk může vypnout hlavu a jen se kochat ztřeštěnostma:) Farleyeho mám rád ale myslím že Chris Rock by si tu zasloužil víc času na obrazovce, než kolik se mu dostalo.
Jackass Forever (2022)
Návrat této šílené partičky jsem vyhlížel už pěkně dlouho a musím říct, já si jejich (dost možná) poslední show královsky užil. Některé scénky jsou více, jiné zase méně inspirované jejich předchozí tvorbou. Některé kousky jsou úplně nové stejně jako část Jackass party, která je zde doplněna o novou krev, která si rozhodně v ničem nezadá s původním osazenstvem. Osobně jsem měl obavy aby tenhle filmek nebyl jen chabý pokus o oživení někdejší slávy (a peněženek) hlavních aktérů ale teď už vím, že obavy byly zbytečné. Naopak se nemůžu ubránit pocitu že se Jackassáci ke stáří už úplně zbláznili a předvádějí ještě šílenější kousky než kdy dřív. Knoxville knockoutovaný býkem, penis Steva-O obklopený včelami, Wee Manův brutální zářez nebo vícefázové mučení Ehrenovo koulí jsou jen špičkou ledovce tohoto snímku. Suma sumárum- je to klasická, dekadentní zábava na kterou jsme od Jackass zvyklí , tentokrát je ale vše drsnější, nebezpečnejší... a taky trošku šedivější:)
Klub sráčů (2000)
Jeden z nejoblíbenějších filmů mojí puberty, i po těch letech se u toho člověk pobaví:)