Recenze (10)
Bučkovi - slunce, seno, vesnice (2013) (pořad)
nema hlavu ani patu
Chata v horách (2012)
Nic moc, cakal som viac... Ale za pozretie to stalo.
Saw 2 (2005)
Film dobry, no koniec som vazne necakal..
Dokonalý únik (2009)
thriller urcite nie :D 2 * za komediu
Tak fajn (2012)
Na jeho prvy film dobre.
Karate Kid (2010)
Jackie chan opat nesklamal, tento film nastartoval moju bojovu karieru
Rytíři ze Šanghaje (2003)
Jackie chan nesklamal. 100%
Marabunta: Mravenci útočí (1998) (TV film)
horor mojho detstva hehe :) odporucam pozriet, zaujimave obcas privodi chut zahubit domacich mravcekov.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
vyborny serial sprevadzany so strasidelnym pribehom, z ktoreho som par krat nemohol zaspat :)
Helena Trojská (2003) (TV film)
Zaujimavy pribeh, odjakziva ma fascinuju historicke filmy a tento film je spojeny s love story za ktoru musim dat 1* dole