Poslední recenze (1 166)
Extase (1932)
Extase je příběhem mladé ženy, která až po svatbě poznala, že si s postarším manželem nebudou vyhovovat. Po návratu k otci a rozvodu prožije románek se stavebním inženýrem, ale ani on nebude tím pravým. Ve filmu je minimum dialogů (ale "Ty víš, kdo byl on?" je klenot), protože hlavním jazykem je tu obraz a jím sdělovaná primární živočišnost, po které hrdinka tolik touží. Kdyby nebylo toho závěru, dialogů a pár drobností, dala bych plný počet.
Stealing a Dinner (1899)
Komedie o tom, jak muž zastřelí psa, který mu snědl večeři? Špatná kvalita záznamu, obsah nulový.
Americké šílenství (1932)
Americké šílenství sleduje ředitele a zaměstnance velké banky, kteří čelí tzv. runu, který může zapříčinit pád celé instituce. Až do závěru se jedná o docela obyčejný snímek, plynoucí pomalu, kde osobní dramata jsou malá a vztahy pečlivě budované, aby se nakonec všichni sešli a svou banku zachránili v doslova poslední vteřině. Konec je to naivní a asi dost lid tehdy vzhledem ke stále trvající depresi naštval, ale věřím, že Capra chtěl především demonstrovat, že bohatství je v soudržnosti a malých lidech, kteří spolu mohou čelit lumpům, kteří na nich chtějí profitovat.