Poslední recenze (2 655)
Den díkůvzdání (2023)
Eli Roth nikdy nebyl můj favorite režisér, protože kromě gore u hororů nemá žádný osobitý rukopis a když jsem se dozvěděl, že točí nový horor Thanksgiving, nechávalo mi to chladným. Po úvodní meme nákupní horečce začne klasické zabíjení z pomsty známé např z I Know What You Did Last Summer. Většinu stopáže je to za poslední roky celkem slušný slasher, kde asi nejvíc překvapí totožnost killera. Člověk pozoruje celý film chování postav a až ke konci se identita vraha vykrystalizuje. Suma sumárum jde za poslední roky o jeden z lepších slasherů, který jede na trendu hry na vraha, jehož identita je odhalena až v úplném finále. Konec je trochu přepálený, ale v rámci žánru asi ok. Celkem slabší 3*.
Barbie (2023)
Oslava matriarchátu pod taktovkou Mattela nejvýdělečnějším filmem roku 2023? Kdyby film byl pod těma femdom kecama aspoň vtipný, ale není.
Mluv se mnou (2023)
Talk to Me podobně jako kdysi Insidious zkusilo přistoupit k hrátkům s duchy z jiného úhlu a divákovi ukazuje možné důsledky interakce s neznámou dimenzí a dušemi v ní žijícími. Hororové to tolik nebylo, prostor moc nedostaly lekačky ani žádný “démon”. Dá se říct, že se film snaží držet docela při zemi a závěr trochu překvapuje. Samozřejmě se nabízí prostor pro další díl, který by mohl dát nahlédnout do té dimenze ztracených duší. Samozřejmě jsou ve filmu věci, které trochu potápí celkový příběh (matka Rileyho neřeší co se jejímu synovi stalo, otec hlavní hrdinky se zázračně uzdraví…). Ale overall jde o zajímavý horor, který dokázal diváky zaujmout podobně jako Smile v roce 2022. Pro většinu lidí největší hororové překvapení roku 2023. Ale u mě vede Evil Dead. 3*