Poslední recenze (60)
Spalující touha (1999)
Podle popisku bych si to asi nikdy nepustil, což by byla škoda. Tohle bylo fakt napínavé - od začátku do konce.
Chungking Express (1994)
Sentimentální jízda kterou budu muset opakovat. Nostalgie bez racionálního základu. Klenot.
Čínská čtvrť (1974)
Skvělá noir atmosféra a můj oblíbenec Jack Nicolson. Bohužel vizuálně a herecky je film daleko zajímavější, než scénářem.