Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
No es perfecta, pero la adoro. To nejlepší z Tarantina, Ritchieho, Scorseseho a dalších napumpované v dvaadvaceti hodinách režijní a scenáristické virtuozity, perfektně zacíleného hereckého podání a těžce rozdýchatelné atmosféry plné napětí, emocí a epiky. Absolutní nářez, seriálový opus magnum.
Sexuální výchova (2019)
Hot tubs are not really my thing. - What is your thing then? - Complex female characters. Je to karikatura, je to naleštěná stylová bublina...ale především je to dokonalá rom-com plná neotřelého vtipu, svěží romantiky a originálního nenuceného humoru v živém barevném podání, které si nejde neužívat a nejde se nepokrytě a nahlas nesmát. Někdo říkal povrchní fake limonáda? Já říkám neskonale užívací, třeskutě zábavný a příjemně uvolněný piece of art, v němž se snoubí blýskavá nadsázka se sladkobolnou citovou opravdovostí, a ve kterém leckdo třeba najde odpověď, kterou hledá. I fuckin’ love Maeve!
Daredevil (2015)
Gangstersko / superhrdinská sága, temně stylizovaná, scenáristicky dovedená k dokonalosti, v akčních scénách vyloženě revoluční, s přesným hereckým obsazením, jdoucí vlastní cestou, ale přesto ctící předlohu. Dosud nejvyspělejší komiksová adaptace a netflixácké rodinné stříbro. Netřeba psát, třeba vidět. À propos, nejlepší opening ever.
Vikingové (2013)
Misfits: Zmetci (2009)
One Piece (2023)
Kuchňa (2012)
Неплохая получилась история.