Recenze (5 608)
Vzdušné torpédo 48 (1936)
Strasne naivnouckej, ale dost roztomilej film, navic s ponaucenim na konci. Zanrove bychom ho dnes asi radili mezi akcni...??? Mimo sypataku Novotneho a Korbelare muzeme videt i krasavice Milu a Zitu.
Velká cesta (1962)
S timhle filmem o Haskovi ja zadny problem nemam... Libi se mi Abrhamuv jakysi "italsky pristup" k veci...sedesatky. :)
Anton Špelec, ostrostřelec (1932)
Ja mam tenhle film proste rad (podobne jako treba Lelicka). Navic skvela pani Slemrova je zde vyjimecne za zenu obycejneho delnika, a ne za honoraci... :) 4+
Osmy (2014) (TV film)
Komedie???
O vodě, lásce a štěstí (1981) (TV film)
Zaklinam Te oblohou, zaklinam Te zemi, vodo prijd mi na pomoc, vodo ozvi se mi... 3+
Eva tropí hlouposti (1939)
Za okouzlujici Natasu musim dat hvezdu navic. A samozrejme krasna Sedlackova taky potesi... 4-
Podobizna (1947)
Kvalitne zahrano, kvalitne natoceno. Mlada Skorepova. To je za me asi vse.
Snehuliaci (1980) (TV film)
Dobra "LSDeckova" zalezitost pro deti. :)
Neviditelný (1965) (TV film)
Prokleti domu Hajnu mam moc rad, ale tahle cernobila televizni adaptace ma taky neco do sebe. Mj. snad nejvyraznejsi role pro Tvrznikovou, co si pamatuju...nalada temna, zneklidnujici. Hrusinsky vybornej. :) 3+
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Slavna bizarnost. Kazdy at posoudi sam.