Oblíbené filmy (7)
Gran Torino (2008)
Zo začiatku ma to síce nebavilo,ale potom so bol ohromený čo Clint dokázal urobyť s týmto filmom.
Warrior (2011)
Terapie láskou (2012)
Rivalové (2013)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Asi nejlepší film aky som zatial za tento rok videl a myslim že nim minimalne do konca roka ostane. Myslím že už sa to lepšie ani nedalo natočiť. Bolo vidieť že herci sa naozaj snažili a neflakali to, čo je veľké plus. Ku efektom a hudbe nemam čo povedať, proste super. Quicksilverovu kuchynskú scenu si budem pušťať stale dookola :) Scenár a dej bol možno trošku zložitejši ale ked si zaspominate na predchadzajúce filmy tak to je hned jednoduchšie.