Recenze (151)
Bitva o Diên Biên Phu (1992)
Rozhodne tento film drží rekord v počte výbuchov za minútu. Síce nikto nevie odkiaľ a kto strieľa, ale explózií je tam tolko, že by to stačilo aj na ďalšie 3-4 vojnové filmy :))
Zbouchnutá (2007)
asi som tu jediny, ktoremu táto "komedia" vobec nepripadala vtipna. Skor mi to pripomínao niečo na spôsob Discovery channel o rodičovstve
Manituova bota (2001)
100%, ked poznate bullyparade a mate pusteny original v nemcine. V opacnom pripade horko-tazko 30%. Slovensky preklad tuto vybornu komediu doslova pochoval...
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Sandler je fajn a touto komediou si u mna vylepsil reputaciu po "Klik-u". BTW - reakcie publika v kine (bozkavajuce sa dvojicky, osahavajuci sa gayovia...) boli uzasne :))
Boj o Moskvu (1985)
hviezdička za 1-2 "tigryky" co sa mihli na scene :))
Doba ledová 2: Obleva (2006)
nemôžem si pomôcť, ale DL2 bola lepšia ako DL1.... aj ked spievanie fakt nemusím :))
Vražedné pobřeží (1991) (seriál)
Dokonala oddychovka...uz v polovici každého dielu, som bol tak oodýchnutý, že som musel ist robiť niečo zmysluplnejšie :)
Karcoolka (2005)
Krčovitá animácia, akoby spred 10 rokov uberá hviezdičky a asi tri vtipné pasáže za celý film uberá ďalšie...
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
tych 5* je pre Jima :) Je proste NAMAKANY!!!
Gamera kontra Gaos (1967)
pravdupovediac si uz moc nepametam tento film, ale muselo to mat na mna, ako deco, velky vplyv, ked si doteraz pamatam tu lietajucu korytnacku :)